24 March 2010

Jamuan Perpisahan

petang hujung mnggu lepas,member aku da wat jamuan khas meraikan perpisahan..merangkap majlis perpisahan untuk kak siti...beliau akan berkhidmat di Malaysia plak..akak nie kejenya sebagai Nurse di Sheikh Khalifah Medical center(SKMC)...
Majlis nie hnya untuk kengkawan satu tempat keje...so x ramai yg jemput..
tp meriah ngan member2 kak siti dr pelbagai negara...kecoh berborak..heeheee...
aku sempat bergambar ngan tuan pnya majlis nie...sibuk melayan member2 yg datang..dan sempat juga bergambar sakan ler ngan member2 yang ada..bukan senang nk jumpa lagi nie..masing2 sibuk ngan hal..
inilah juadah yg disediakan..tuan rumah buat Nasi Lemak...yg nie hnya untuk tekak Melayu jea..member2 kak siti dr lain negara hanya makan Nasi Goreng biasa..x pedas..apala diaorg nie..x nak cuba..belum cuba..belum tahu daa..aku hnya sempat sumbangkan Rendang Daging & sedikit buah..Kak Maziah masak Daging Masak Dendeng(siap da biji jagung utk hiasan) & agar-agar pandan..Nadia masak Popia berlauk..Ima sumbangkan KFC..memang menyelerakanlah..yummyy..
apapun aku doakan semoga Kak Siti diperolehi kesihatan yg sihat disamping menjalankan Ibadah padaNya..dan dapat la beliau kembali ke pangkuan family semula...setelah hampir 2 tahun lebih meninggalkan family untuk mencari rezeki ditempat org..amiiinnn..
aku plak yg sedih....heeheee....

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template