19 February 2009

memori


memori..

kalu ikutkn memang kenangan yg paling best tau kalu leh putar2 macam roda..
ke era zaman kanak2,zaman skolah rendah,menengah n kolej n bla..bla..
fuhh..berhenti sejenak...PK jap..
hmmm..best..bila zman knak2 hepi jer..penat bermain tika sudah mlm jea br fikir penat..tido la smpai pg..
tp pg2 dh terbiasa bngun awai,kul 6.45am kena kemas tmpt tido...bngun solat subuh..kalu x tahan la telinga dngar kuliah pagi oleh pak ngah ah(gelaran org kg pnggil)..tp bila dh dok hostel,bngun pg lg la malas..kena mandi awal,dh tue kena tunggu Q msuk bilik air n bla2,kalu citer pjg nih..fedup nye..bila fkir2 dok umah lg selesa..rupa2 nya da hikmah mak n ayah aku suh biasa jauhkan berjauhan utk belajar..bila dh besar lg jauh ngan depa..apalagi skang aku dh bergelar isteri pd org yg aku cintai..cewahh..jiwang jap..x la hari2 nangis nk jumpa mak n ayah..heehee..so sekurang2 nye aku leh control lg perasaan nih..bila rindu,aku fon my mum di kg..umah mak n ayah kt kg mana da tenet..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template