03 July 2009

menghitung hari..

salam bicara..
rasa x sabar berkobar-kobar dlm hati,bilamana aku akan balik Mesia lg berapa hari lagi..thanks padaMU ya Allah kerana telah permudahkan urusanku disini..so dengan adanya tiket ditangan lagi Excited N berkobar2 naluri hati nih..rasa cam nak nyanyi lagu sudirman kuat2 jea..ala Lagu Balik Kampung tue..heehee..oppsss terlebih sudaaa kang terdengar oleh hubbyku lagi jealous dia..coz aku balik dulu dr dia..mayB x de aral melintang dia akan balik tengah bulan posa nih..Insyaallah dipermudahkan juga urusan hubbyku nnti..amiinn..

Yabeeddaaabeeduuu...

thanks pd hubbyku yg percaya bg aku balik juga sorang-sorang..muuaahhh..so lama ler aku kat Kl N kedah..boleh la aku melepaskan rindu pd mak,ibu mertua n ayah,bapa mertua aku..heehee..

tapi kesian plak tinggal hubbyku sorang-sorang kat sini tp apakan daya kan..setiap kerja seseorang tue kenalah dahulukan dulu..hubbyku izinkan so kira oraitla..sebenarnya berat nak tinggal dia..huuhuuu..

Insyaallah malam jumaat nih,pukul 11.45mlm berlepas aku ngan flight Srilankan Airlines N transit selama 2jam di Colombo..
tiket online dh ada ditangan aku..heehee..tunggu nak berlepas jea..

bergerak dari sana pukul 7pagi..kemungkinan tengahari jumaat baru sampai di KLIA..wah..gembira hati nih.. oppss..nnti hubbyku baca jealous dia..heehee..I m sorry.. apapun sape yg baca blog aku nih,mendoakan perjalanan aku nnti dlm keadaan selamat yea sampai di KLIA..amiinn.. harap tuhan dipermudahkan perjalanan aku ini..yg bersendirian tanpa suami disisi.. aku pun ingin mendoakan buat suamiku yg bekerja utk mencari rezeki yg halal buat family yg baru kita bina,masih jauh lagi perjalanan hidup kita ini....semoga kita dimurahkan rezeki n dipermudahkan urusan kita..Amiinn..chayokkk...chayok..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template