14 February 2010

Aku menghargainya..

salam..
aku gembira la minggu nie..nak tau gak ke..??nape yea..??
yeeaa...kerana apa yg aku nak dah dapat rie nih tau..bkan kerana tarikh ari nie..jgn salah faham..kami memang x sambut...Hari valentine..( :P )
tp disebabkan hari nie hubbyku balik awal..sempat la g beli barang kat Abu Dhabi Coop..
mata aku ternampak kotak coklat Ferrero yg biasanya coklat nie salut yg biasa jea namanya ferrero rocher yg pmbalut warna kertas kuning...tp yg nie dark chocolate..sedap tue..aku suka..aku suka..
memang sedaplah..yummylah..thanks hubby..
nie lah rupa coklat ferrero dark chocolate..sblm beli apa2 brg mknn aku selalu semak ramuannya..mana tau ada yg meragukan ke..??tp alhamdulillah aku puas ati dgn coklat nie..so dapat lah aku coklat nie sekali ngan kotaknya..kotak dia menariklah..aku kan suka mengumpul..
dan yg satu lg memang dh lama aku berkenan toaster utk wat sandwich..tp bila tengok produk lain stakat pmbakar roti jea..x la excited sgt..stkat bakar dlm non-stik pan dh memandai la kan.. tapi mata aku ternampak toaster dr produk nie memang lain dr yg lain lah..siap da 3 in 1 lagi..eeee..sukanya n mesti kerja aku jd mudah..siap da wat sandwich,wat waffer,dan utk grill..fuhh...senangkan..
bgtau kat hubbyku dia pn berkenan yg grill tue..bleh bakar ikan n dsb lah..
x yah beli byk2 hanya 3 in 1..semuanya jd mudahlah..
aku paling suka bila da tmpt waffer(memang pebret aku tue)..kat sini nak beli waffer aku x pernah jmpa lg kedai jual waffer cam Mesia..setakat jual cup corn ada..tp mahal ler..satu cup kecik dhs8.00 tue..tp sini mcm2 perisa kalu nak..dr biasa hingga siap letak lemon,pepper n spicy tue..cheese pun ada..dh try tp tetap yg biasa layan..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template