31 March 2010

Salam n selamat tengahari..
first...tenQiu lah pada ima..inilah kali pertama aku dpt award nie..suka..suka..senyum x bleh nk control lah..heheee..
pastue yg dpt nie beautiful award tau...ahaksss..
dh byk ari award nie aku simpan...ari nie br dpt lekat kt entry..sori yea 'mama kak echah'..
sebelum nak dpt award di dlm foto nie..kena plak jawab soklan2 cepu yg x emas nie..jom..jom..layyaann..
1) Thank and link the person that gave you the award.
off course pd ima..(muuaahh lahhh..)kalu ada bg lagi yea..jgn serik tau..

2) Pass this award to 15 other bloggers you've recently discovered and think are fantastic:
jangan lupa amik tau nama2 yg aku tulis nie..giliran hangpa plak dapat..pass mengepass nie..
katak ejaw,naajla,bidadari bintang,kak zarah, zati,adik iparku ima dan kak elin.. kutip tau kawan2 lekat kat entry masing2..

3) Contact them all to tell that they've won the award.
akan di contact pd mereka nie jap lg..yessss...

4) State 7 things about yourself:
*suka memasak la kan...(cipta resepi2 baru dapat...kalu mnjadi hasilnya terus masuk resepi dlm notebook...)

*suka dlm keadaan ceria..tp bila sedih hnya aku ngan Allah jea tahu diriku nie dlm keadaan sedih..x pndai nak gtau kat org...

*sakat orang..tapi..kalu org sakat aku padan muka kat aku..haahaaa..rupa2nya hubbyku pun suka sakat..adusss...heehee..

*sebelum nak lelapkan mata suka baca buku..nak tau nape..sebab senang nk lena..

*x berapa gemar ngan keadaan bersepah2..rimas..rasa sesak nafas..ada ke cmtue..??????

*habuk adalah musuh ketatku..so kalu da habuk aku akan lapkan tmpat tue..

*lastly..bila aku balik Mesia nanti akan sambung belajar..Insyaallah..Kau perkenankan doa hambaMu nie yea..aminn..

ok..sayonara..

1 comments:

atun♥achai said...

ok..kawan2..
komen anda boleh tinggalkan di kotak mesej saya..
sori yg terdahulu x dpt komen yea..silap setting..

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template