03 April 2010

wajah baru..

alhamdulillah..setelah penat lelahku bersekang mata mcm letak ala2 tongkat kan...yea ke..layan la jap..heehee..maka hasilnya dapatlah aku template blog yg comel lagi...asyik tukar2 jea kan...
x pe aku suka...nak gak wajah baru...
skang ngan wajah baru blog nie..senangla sikit keja aku..heeheee..nape..??
x yah dok besau2 kan tulisan..dh jelas lagi nyata...sian pengikut2 blog aku..kena buka mata besau2 plak..sori ek..
entry2 aku yg lepas kalu terbaca da lg tulisan besau2 layan jea la ek..
malas plak nk edit2...x suka wat keje dua n 40kali nie....foham2 la kan...
virus malas daa..

gambar nie sbg bukti sukakan keamanan..tenang jea ngan suasana cmnie...sama la ngan aku yg x suka kacau bilau..heehee..merapu sudaaa...
okiess....chaann..chinn..chauu..

2 comments:

ummiluqman@azma said...

ha..macamni senang nak baca :) tahniah berjaya tukar template

atun♥achai said...

thanks hasil dr akak gtau pasal blog saya n setting nak comments x dpt..kalu x..x tau la sy punya kat setting byk off...
sudi2 lah ajaq budak baru belajaq nih..
da apa yg nak komen sy dipersilakan la..heehee...

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template