20 March 2009

hari nih...

baru aku leh catit mcm2 cerita yg aku nk kongsi coz blog aku dh setel D create..
heehee...ari nih...???emmm apa ek..
paling aku suka pabila aku masak da org sudi makan..
lagi aku suka masak..tp x Pro la..setakat makan n kenyang bleh la layan..coz td da kakak n abang serta anak2 dia dtg umah(member kt abu dhabi),makan tengahari kt sini..
so yg terhidang sambal telur,sayur campur n sardin..
skang aku ngah mencuba masakan2 yg sebelum nih x pernah ku'TRY'...
dulu tau makan jea..yg tau dh da hidangan atas meja..
kalu tidak..makan kt luar n tapau plak mkan kt umah..skang x bleh wat cmtue coz sy dh kawin n my hubby suka kalu saya yg masak..hmmmm..thanks abg sudi rasa masakan saya..perah otak gak kalu asyik ngan menu masakan..heeheee..mak tolong daku..tp mak le penyelamat aku,kalu x tau bahan2 dlm masakan call n tanya la..mmmuuuuaahh..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template