21 March 2009

lunch..lunch..!!!

cukup menyelerakan bila sebut tentang makan..tengahari semalam x smpat nk aku coret..
member abang da jemput kami pegi umah dia makan tengahari..apalagi my hubby cuti plak,so rmai2 kami kumpul tempat biasa di rumah abg isa n kak intan..thanks family abg isa sudi layan aku n my hubby n kengkawan..bukan sekejap kami pegi..boleh dikatakan kalu pegi umah diaorg x sah kalu pegi n lik cepat..msti smpai diaorg jemu n penat layan br la kami tau angkat kaki langkah nk lik umah..heeheeeee..mcm umah sendiri pn ada..tp kak intan selalu sebut..(jgn malu2 tau,wat la mcm umah orang)apalagi aku yg jenis x malu kalu pasal makan,mesti makan ngan selera coz akak nih kalu masak ingat masakan mak di kg..yummmy..
semalam kami ramai2 makan masakan kg..nasi putih berlauk macam2 iaitu kari ikan tenggiri(pebret aku tuh),sup daging,kobis masak lemak(abg isa yg masak spesial resepi dr melaka)mmang sodap n rojak..fuhh wallah..and then aku cuma wat sambal belacan coz bila da kari kawannye mesti sambal belacan..pedas vs pedas..heehee..kalu sape x biasa telinga leh jd mcm asap kuar dr serombong kapal..haahaaa..jgn marah..tp terlupa nk amik gmbar suasana wktu tue..mmang happening smbil mkan layan plak movie dr mesia..abg isa jmput plak member2 dia..mmang meriah..(ingt aku tika itu,bila hujung mnggu berkumpul rmai2 di umah mak n di umah mak mntua..hilang la stress keje)..riang gembiraku rasa..abadikan...

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template