10 June 2009

keluar jalan-jalan

hari nih semngat aku siapkan kerja2 harian aku,yg biasanya aku lengah2kan selepas hubbyku G jea aku iron baju aku untuk keluar ngan member..heehee...bukan selalu bleh bersosial ngan member kan.. member aku lmbat sikit smpai kat umahku so sarapan dulu sorang2 sementara tunggu kedai buka..sini kedai2 kat Mall bukak pukul 10am.. dlm pukul 10.00 lbih br aku turun kat bawah..rasa panas pagi pun terasa bahang..kami berdua tunggu bas dlm 1o minit br bleh naik..alhamdulillah naik bas terasa sejuk dlm bas..lgpn dlm bas time tue dh x ramai..mungkin semua dh masuk keje la..
langkah kami bermula..heeehee..kalu dh jalan ngan member sorang nih x sah kalu x shoot tmpat yg cntik..so peluang ada kan,bleh berposing..cuba teka nie buah apa..?
taraa..nielah buah kurma yg belum masak..

impian pegang buah kesampaian tau..nak merasa buah kurma yg x masak pn dh kesampaian..rasanya pahit sikit..siap petik lagi wak lik sikit..geram tengok buah kurma berlemon2 kat atas pokok.. nie pokok kurma yg dh nak tumbang..cantik pokok nih tumbang..
dh nmpak macam org islam rukuk nak solat..
kejadian Tuhan kan..
hampir sejam gak kami kat area pokok kurma,sini pokok kurma tanam macam tanam bunga kat taman..tepi jalan nak ke Mall memang bnyak..ada yg pokok tinggi n ada rendah tp tetap berbuah..


http://achik-atun.blogspot.com

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template