01 June 2009

pagi yang panas..!!!

aku baru jea balik dari outing..jalan-jalan sorang-sorang..x jauh pun kuar setakat g satu tempat jea..kebetulan nak pegi beli barang dapur untuk masak malam nih..so apalagi kan langkah panjang ler..
lagipun dah lama aku x pegi Carre4,hujung minggu X sanggup aku ngan hubby nak datang..ramai tul..
so waktu orang bekerja pegi kat area tue rasa aman sikit..dari rumahku naik bas hanya tambang dhs1.00 jea..
naik bas yang best kat sini selamat n bagi kaum wanita diutamakan..siap tulis lagi tempat duduk depan khas untuk pompuan jea..
gambar dibawah nie la Mall akan ku tuju..

kebetulan dlm bas x la ramai sangat penumpang so panas diluar x la terasa sangat..
elok jea aku turun dr bas..mak oii..panasnya..suhu ari nih 43c..

Hi5 Emoticonbeginilah rupa muka aku ngah kena panas..
siannya..

Hi5 Emoticonmujur aku bawak payung so terlidung juga kulit aku kena bahang panas terik tue..
sori mode Kitty,pegang payung time hujan tp aku pegang payung panas jea..kalu cuaca panas serta ngan angin ok sikit..
nie angin pun tak ade,habuk banyak..
masuk jea dlm Marina Mall,lega sikit coz dlm dia sejuk jea..


selesai urusan aku kat dalam Mall,time nak balik la...mujur bas dah ada..so tanpa berlengah gegas terus naik bas..dapat aircond..sejuk anggota badan..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template