06 May 2009

Ayam Padprik + puding tauhu(ala2 taufu fa)..

emm..bila time nak masuk dapuq apa yea nak masak..kalu fikir menunya jenuh gak..so td kuarkan ayam dr peti ais..kebetulan td dapat YM ngan kak ipar,dia kasi menu yg simple..so dia suggestkan wat Ayam masak padprik..
kalu sayur x de la perah otak sangat..kalu menu untuk wat lauk,sebelum nak masuk dapur dh fikir nak masak apa yea..?apa nak dimakan..?bukan aku sorang yg nak dimakan..heeheee..
inilah menu yang aku sediakan untuk makan malam..
Ayam masak Padprik ngan sayur bayam..


menu nih salah satu pebret aku la..bila dh cuba menu nih x la susah..cukup bahan2 dia,cukup rasa..taraaaa...siap..

last..dessert nih aku wat petang tadi..menu nih namanya Puding Tauhu(cam taufu fa)..tapi sini x de air taufu fa so aku guna agar2 utk wat taufu fa..
isi taufu fa dari agar2,susu cair,susu pekat n daun pandan..kuah dari laici tin combined sikit bahan2 nya tambah sikit gula,perisa laici n isi laici potong kecik2..so siap terhidang..waaalllaaahh..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template