16 May 2009

suasana di sekitar pasar Mina Port..

N3 nih aku cuma uploadkan gambar2 sekitar pasar Mina yg pernah aku gtau sebelum nih di N3 mnggu dulu..sebelum masuk ke dlm pasar..snap dulu..heehee..and gambar satu lagi tanda harga utk disiang disitu..rupa-rupanya mengikut berat ikan utk dicaj..
hanya dipasar nih jual bermacam-macam jenis ikan yang ada..sampai ada yg aku x kenal..dr kecik sampai la besar..
beginilah suasana pasar di Abu Dhabi..siap pakai baju seragam penjual2 ikan..
nie plak org ngah tunggu ikan yg dibeli n pegi ke tempat menyiang ikan..
baju diaorg pun beza colur ngan penjual tadi..ramai pelanggan mengguna perkhidmatan mereka..

nielah rupa ikan yg aku beli ri nih..besau2 semua ikan..ikan2 kat sini fresh2 tau..
aku beli ikan kembung,ikan sebelah,ikan merah N ikan tongkol..
balik umah aku kerat dua..takut la nak masak besau2..heeheee..


0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template