02 May 2009

Selamat Hari Pekerja..

N3 kali nih x de apapun cuma aku nak wish pada member2 lama yg pernah aku bekerja n berkhidmat ngan diaorg..dulu bila time cuti hari pekerja x de makna nyer nak wish2 kat sape..yea la aku paling suka kalu cuti..(heeheee)..boleh rehat otak sikit..skang ngan status aku yg x bekerja bleh la wish kat member2 lama..
ingat lagi time aku keje ngan member2 kamcing..kami paling suka kalu masuk bulan 5...apa x nyer cuti sekolah pertengahan dah nk hampir n aktiviti dlm kelas x bnyak sgt coz sebelum cuti,skolah da wat Exam bulanan sikit n time nih x bnyak menjerit..da majlis utk merai Hari Guru,Hari Ibu n bulan nih la sibuk nurse gigi dtg skolah..haahaa..so tugas kami mengawasi jea la..
kalu awal tahun paling azab bg sape yg bergelar 'cikgu'..huuhuu..penat perah otak,bnyak guna tenaga(asyik berkawad dlm class)..kalu duduk jea class macam 'pasar malam'..heeheee..yea la nak tackle diaorg supaya serasi ngan kita n dengar kata bila kita mengajar..kenangan betul..rindu saat2 aku ngan 'bebudak ribena' n member2 aku..Kak Zana,Toibah,Kak Akmal,Kak Akma,Che Jam,Niza n ramai lagi la..terutama tukang masak kami Mama Yan yg sporting giler..pada member2 kamcing "Selamat Hari Pekerja" wat kalian..x lama lg da Sambutan Hari Guru(16.5),mana tau da rezeki bleh dapat anugerah guru cemerlang tahun nih..chayok..chayok..

0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template