11 May 2009

<..Hepi Mother Day..>

ucapan khas N3 wat ari nih..special bg seorang yg bergelar ibu,mak,mummy.umi n mama..tapi aku tuju khas wat ibu-ibuku yg disayangi..aku skang dah da dua mak kan(sudah tentu mak aku sendiri n mak mentua ler)..dua-dua aku sayangi...mmuuaahh..mmuuaahhh..
disebabkan kedua2 ibuku suka ngan bunga so amiklah bunga nih dr kami
berd
ua..
Best Friend
pada ibuku Fatimah bt.Hashim..pengorbananmu akan aku ingati sebagai seorang anak yg sayangkan ayahanda n ibundanya..walaupun nasihat2 nya kekadang membingitkan telinga tp bermanfaat bgku..heehee...(mujur mak x dpt baca blog nih)..kang lg marah dia..(marah sayang).

inilah ibundaku,merangkap ibu mertua hubbyku....sori gambar my mum susah sikit nak dok sorang2..dia sebenarnya x berminat..
tp aku candid jea kalu nak mbik photo dia..tue yg x clear sikit gmbar dia..
mak kami berdua di rantau orang sentiasa mendoakan kesihatan mak sentiasa sihat..aminn..tengok mak hepi rasa senang ati aku kt sini..
Wonderful
bunga yg ke-2 nih aku nak kasi kat ibu mertuaku yang disayangi..mak hubbyku suka gak ngan bunga..tapi bunga hidup tau..dlm nih bunga tiruan jea..terimalah pemberian dr kami di rantau orang..kami berdoa sentiasa berdoa kebahagian n kesejahteraan kehidupan mak disamping menjalani ibadah padaNya..aminn..(kalu mak terbaca,thanks..)terimalah ucapan x seberapa nih..mmuuahh..mmuuaaahh..

nie lah mak mentuaku Zainab bt. Mad Desah..merangkap mak hubbyku..kami sayang mak..
mak doakan kami semoga dimurahkan rezeki n bahagia dlm alam rumahtangga sepertimana mak n abah..senangkan urusan kami di negara orang nih..aminnn..



SELAMAT HARI IBU SEDUNIA LAH..

x kira apa gelaran anak2 panggil pada ibu mereka..

hargailah jasa2 ibu kita yg masih ada didunia nih..

SESUNGGUHNYA SYURGA ITU DIBAWAH TELAPAK KAKI IBU KITA..




0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template