10 May 2009

pizza..pizza..pizza..

hmm..bestnya bila hubby secara spontan g ajak kuar makan..walaupun hubby lik keje aku dah sediakan makanan untuknya..bila malam cam besa ler perut lapo nyer..nak lepak2 kt kedai mamak cam Mesia,sini mana ade..kena la cari 'port' yg boleh borak n santai..ngah jalan2 kat Mall area umah aku ternampak satu iklan utk summer...fuhh..shopping lagi org arab kat sini..aku ingat musim winter jea 'tanzilat'(jualan murah)..diaorg nih walaupun barang2 yg dijual da sale tp aku tetap mengatakan mahal gak..lain la kalu kat Mesia..kalu sale betul2 runtuh harganya..(mulalah aku rindu kat JJ)..Jaya Jusco.. inilah salah satu iklan di Mall kat Abu Dhabi.. setelah penat layan kaki kami,hubby suggestkan pegi satu tempat utk rehatkan kaki..rupanya restoran makanan itali..sekali sekala layan jea la..masuk2 aku dh fikir nak makan apa karang..nengok menu laa..pizza pebret aku woo..ingat da menu yg pelik2..aku order mamma mia pizza(nama set pizza)..sedap tau tp aku x cukup lengkap kalu x de sos cili..di situ x de..tp layan jea la..
hubby aku gtau da offer utk makan 2 orang..time kami masuk lagi sejam nak tutup..so lenggang jea restoran diaorg..
best suasananya..(ingat time kami first date)..heehee

nie lah rupa pizza yg kami order..tp tiada tandingan roti pizza di pizza hut ler..roti dia keras sikit..tp bahan2 nyer fuhh sedap..
mushroom soup x der tp di disediakan vegetable soup n corn crab soup..dua2 marvelous lah..sedap..
salad yg disediakan bermacam2 jenis ikut citarasa timur tengah..so bnyak masam ler n mayoneise x berapa sedap ler..amacam suasananya tenang jea..x de ramai orang..
ok..selamat malam..zzzzz..






































0 comments:

~MemOir oF PadAng pAsIR~ Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template